12 Mayıs 2009 Salı

Eğitim Kültür Müdürlüğü,Kültür Merkezi�ne taşınıyor


Eğitim Kültür Müdürlüğü,Kültür Merkezi�ne taşınıyor
12 Mayıs 2009 / 10:58
AHMET ÇELEBİ MEHMET AKİF ERSOY KONGRE VE KÜLTÜR MERKEZİNİ GEZDİ.

Eğitim Kültür Müdürlüğü,Kültür Merkezi'ne taşınıyor

AHMET ÇELEBİ MEHMET AKİF ERSOY KONGRE VE KÜLTÜR MERKEZİNİ GEZDİ.

Gölbaşı Belediyesi bünyesinde hizmet veren Eğitim Kültür Müdürlüğü ve Konservatuar bölümü, Mehmet Akif Kongre ve Kültür Merkezine taşınıyor.

Kültür Merkezi'nde incelemelerde bulunan Gölbaşı Belediye Başkan Vekili Ahmet Çelebi, Eğitim Kültür Müdürlüğü ve ona bağlı olarak Konservatuar hizmetlerinin, bundan böyle Kültür Merkezinde faaliyetlerine devam edeceğini belirterek �Bugüne kadar gerek bölgesel, gerekse Türkiye genelinde Gölbaşımıza sayısız dereceler kazandıran, şampiyonluklar elde eden Konservatuar çalışmaları, bundan böyle çok daha modern bir ortamda devam edecektir� dedi.

YENİ BAŞARILAR BEKLİYORUZ

Mehmet Akif Kongre ve Kültür Merkezi hakkında yetkililerden bilgi alan Ahmet Çelebi �Gölbaşı Belediyesi'ne bağlı olan konservatuarımızın, eski binasından Mehmet Akif Kongre ve Kültür Merkezine taşınmasından sonra, yeni dersliklerinde geniş ve rahat her türlü imkana sahip bir ortamda, daha verimli çalışmalarına imkan sağlayacaktır. Dolayısıyla bu çalışmaların daha başarılı derecelere dönüşeceğine ve Gölbaşı'na değer katacak başarılar kazandıracağına inanıyoruz.� dedi. Gölbaşı'nda yaşayan genç nüfusun ve üniversitelerde okuyan öğrencilerimizin, sosyal ihtiyaçlarına uygun olarak burada alacakları eğitim onların ufuklarını açacak aynı zamanda her türlü zararlı alışkanlıklardan ve ilişkilerden de uzak tutacaktır. Bu noktada ilçemizde bulunan Üniversitelerimizle de işbirliğine gidilerek, değerli hocalarının görüşlerinden ve bilgilerinden faydalanabileceğimiz bir yol izleyeceğiz� şeklinde konuştu.
gölbaşı taraf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.